Irena Mikešová

Beru život s humorem.
  • Počet článků 100
  • Celková karma 22,26
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik

Irena Mikešová

Holky, nepřehánějte to s hubnutím

Mám trochu větší bříško, než bych si představovala, zadek to samý. No co, už mi není dvacet a porod mi postavu taky zrovna dvakrát nevylepšil. A tak jsem si před časem řekla, že s tím musím něco udělat.

22.3.2017 v 12:12 | Karma: 21,11 | Přečteno: 753x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Chtěla bych se milovat

Tak strašně bych se chtěla milovat, až nemůžu spát. Když už se mi po dlouhých hodinách podaří usnout, budím se uprostřed nocí nesmírnou touhou. Za okny smilní mráz se svou konkubínou zimní bouří a mně je smutno po milování.

17.1.2017 v 14:02 | Karma: 26,30 | Přečteno: 1838x | Diskuse| Poezie a próza

Irena Mikešová

Proboha, já jsem těhotná a nevím s kým

Majčin vztah nevztah s Jaroslavem jsem měla před sebou jako na talíři, ta holka pracuje ve vedlejší kanceláři a udělala si ze mě důvěrnici.

27.12.2016 v 12:09 | Karma: 20,56 | Přečteno: 2157x | Diskuse| Osobní

Irena Mikešová

Holky vpravo, kluci vlevo aneb já se asi nevyčůrám

„Tak jedeme,“ zavelel Petr I., „máme to daleko, oběd si dáme někde na benzince.“ Petra II. jsme nechali v péči našeho kocoura Mikeše a vyrazili za tetou na Hanou.

14.12.2016 v 15:41 | Karma: 18,82 | Přečteno: 1301x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Holky, proboha, neroďte doma

Snažím se vtlouct do hlaviček svých dvou kolegyň těhulek. Nedají na mě, mají svůj rozum a už se těší, jak svá miminka přivedou na svět v klidu svých domovů.

21.11.2016 v 15:32 | Karma: 31,24 | Přečteno: 1180x | Ostatní

Irena Mikešová

Můžeš mě šimrat, ale k sobě tě nepustím

Vždycky mě rajcovala představa, jak po mně chlap strašně touží, ale já mu nedovolím, aby se se mnou intimně spojil. Ten můj Petr na tohle není, nemá fantazii a ani třeba k svátku by mi takhle nevyhověl.

30.8.2016 v 14:52 | Karma: 13,77 | Přečteno: 872x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Superúplněk

„Dneska má být ten superúplněk, to se zas určitě vůbec nevyspím,“ láteřila včera odpoledne má kamarádka Věrka. Poté se rozhovořila o různých pozitivních a negativních vlivech postavení nebeských těles na lidskou psychiku, své povídání okořenila zvěrokruhem a vše uzavřela slovy „už aby byla ta dnešní zpropadená noc za mnou.“

11.8.2014 v 9:34 | Karma: 7,65 | Přečteno: 650x | Osobní

Irena Mikešová

Ad řekla mi, že ho mám malého

O tomhle před časem napsala jedna paní kolegyně blogerka a napínala chlapy, co by v takovém případě měli odpovědět. Párkrát naznačila, jako když hodíš udičku, aby to nakonec zahrála do ztracena.

7.8.2014 v 13:51 | Karma: 23,78 | Přečteno: 2353x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Sex při „tom,“ ano či ne?

Svého Petra jsem musela dost přemlouvat. Nechtěla jsem totiž napsat tenhle článek bez jeho souhlasu, protože se ho velmi intimně týká. Nakonec souhlasil, ale s podmínkou, že dostane pořádnou odměnu.

28.7.2014 v 21:28 | Karma: 20,34 | Přečteno: 1979x | Osobní

Irena Mikešová

Díky

Umět být vděčný je pro člověka nesmírně důležité. Nejen ve chvílích, v nichž nám někdo něco dá nebo pro nás něco udělá, nejen tomuto člověku.

6.11.2013 v 15:19 | Karma: 9,74 | Přečteno: 406x | Diskuse| Osobní

Irena Mikešová

Můj antižebříček prezidentských kandidátů

S blížící se prezidentskou volbou jsem si udělala soukromý antižebříček, ve terém jsem některé kandidáty seřadila podle toho, jak mi nejméně vyhovují a stručně uvedla své osobní důvody, proč ani jednoho z nich nebudu volit.

6.1.2013 v 15:29 | Karma: 17,62 | Přečteno: 1999x | Diskuse| Politika

Irena Mikešová

Večerní zamyšlení

Tlak na to, abychom my ženy zastávaly minimálně úředně stanovené procento vedoucích míst ve všech možných oborech, se mi nelíbí. Ačkoli si o sobě nemyslím, že bych byla nějaká domácí puťka, dost těžko si dovedu sama sebe představit, jak v polírské helmě naháním tucet obhroublých zedníků.

4.1.2013 v 20:34 | Karma: 7,22 | Přečteno: 591x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Chtěla bych vrátit čas?

Kdybych byla znovu mladá, snad bych si svůj život uspořádala úplně jinak. Místo pedagogiky bych studovala něco jiného, třeba práva, abych dnes byla úspěšnou advokátkou, možná i soudkyní, prostě za vodou.

27.12.2012 v 17:47 | Karma: 9,30 | Přečteno: 853x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Můj začátek

Rozhodla jsem se, že o letošních Vánocích budu pamatovat nejen na ostatní, ale též sama na sebe. Nadělila jsem si proto dárek, ale jestli nebude darem danajským, ukáže teprve budoucnost.

27.12.2012 v 15:53 | Karma: 9,48 | Přečteno: 629x | Diskuse| Osobní