Irena Mikešová

Beru život s humorem.
  • Počet článků 99
  • Celková karma 22,28
  • Průměrná čtenost 1480x

Seznam rubrik

Irena Mikešová

Blogy v novém kabátě - první poznatky

Dlouho avizované a očekávané se stalo skutkem, sliby se přetavily ve skutečností a včerejšího dne představila redakce svým čtenářům a nám pisálkům blogy ve zbrusu novém pojetí.

11.4.2024 v 8:51 | Karma: 21,41 | Přečteno: 676x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Paní, přišlo vám psaní

„Co to je, proboha?“ Položila jsem si otázku, když jsem cestou z práce objevila ve schránce dopis. Nebyl úřední, adresa byla napsaná rukou vybledlým inkoustem, obálka byla poněkud pomačkaná a zažloutlá.

8.4.2024 v 13:17 | Karma: 25,65 | Přečteno: 828x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

S kondomem nebo bez?

Dámy a dívky, pokud máte dobrou antikoncepci a partnera, u kterého si můžete být jisté, že vás nepodvede s jinou, nenuťte ho do pánské ochrany, uděláte mu tím radost. Proč?

29.3.2024 v 19:52 | Karma: 24,58 | Přečteno: 1090x | Ostatní

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XVI. - dáma na periferii

Tentokrát ani ne tak fórek jako spíš obrázek k zamyšlení. Včera jsem se vypravila do odlehlé části metropole, kde jsem si chtěla koupit nové jarní botky, které byly podle mého vkusu a za celkem rozumnou cenu.

21.3.2024 v 13:47 | Karma: 18,44 | Přečteno: 425x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XV. - kuchař se smyslem pro humor

Tak zase po čase jeden fotofórek, tentokrát jsem neodolala a vyblejskla jídelní lístek z jedné nejmenované žižkovské hospůdky. Nevím, jestli měl pan kuchař stran týdnu české kuchyně vytříbený smysl pro humor...

11.3.2024 v 14:19 | Karma: 24,13 | Přečteno: 749x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Jedna otázka zemědělcům, chystajícím se zablokovat Prahu

Asi v každé profesi existují problémy, způsobené politickými rozhodnutími, pocházejícími buď od nás nebo od Evropské unie. Někdy jsou to problémy vskutku kuriózní, že nad nimi zůstává rozum stát a nutí nás k protestům.

18.2.2024 v 15:38 | Karma: 19,50 | Přečteno: 904x | Diskuse| Společnost

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XIV. - malá vánoční klavíristka

Ve vstupní hale Hlavního nádraží je volně přístupné pianino. Je sice trochu rozladěné, ale často tam na něj někdo hrává v lepším případě k potěšení, v horším k poděšení procházejících cestujících.

22.12.2023 v 8:13 | Karma: 13,01 | Přečteno: 344x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XIII. - zmrzlá Irena

Smíchovskými ulicemi táhne ledový průvan, teplota na nule, beznadějně zataženo, sníh na spadnutí. Spěchám na tramvaj zmrzlá i ve čtyřech vrstvách oblečení, drkotám zubama. Ještě půl Prahy než se konečně ohřeju. Ale co to vidím?

25.11.2023 v 15:25 | Karma: 17,15 | Přečteno: 437x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XII. - neetická reklama

Máte rádi koledy? Já tedy ano, ale jen tehdy, pokud si je můžu poslouchat, když na ně mám náladu. Rozhodně nestojím o to, aby mi s nimi někdo od sousedů vyřvával za zdí, kdykoli se mu zlíbí.

15.11.2023 v 8:31 | Karma: 16,99 | Přečteno: 523x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XI. - nostalgická

Udělala jsem si výlet na Vyšehrad a trochu se zasnila. Je podzim, dny se krátí, do práce chodíme od nevidím do nevidím a předvánoční nakupovací šílenství se rozbíhá na plné obrátky.

6.11.2023 v 21:25 | Karma: 12,44 | Přečteno: 446x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Jak jsem spadla pod auťák

Jsem naštvaná a zároveň potěšená. Je to vůbec možná kombinace? Asi jo, lidský mozek prý časem vytěsní to špatné, ale to dobré si zachová ve vzpomínkách.

18.10.2023 v 14:52 | Karma: 15,27 | Přečteno: 337x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Pohoršil by vás sex na veřejnosti?

Napřed se vás zeptám trochu jinak, dělali jste to někdy v místech, kde vás mohl kdokoli vidět? Já teda ne, pokud nepočítám zážitky ze zamilovanosti v roztouženém mládí, ale i tak jsme se vždycky někam zdekovali.

9.10.2023 v 14:04 | Karma: 23,05 | Přečteno: 933x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Pražské fotofórky X. - líní Pražáci

Zlí jazykové o nás Pražácích a Pražandách tvrdí, že jsme líní, a než abychom byli ochotni hnout kostrou, radši se necháme všude vozit. Až doteď jsem byla přesvědčená, že jde jen o pomluvy, avšak dnešní obrázek mě vyvedl z omylu.

4.10.2023 v 7:41 | Karma: 16,38 | Přečteno: 581x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Zavřené a otevřené svátky

Dlouho jsem spekulovala nad tím, proč jsou o některých svátcích velké obchody otevřené a o jiných zavřené, jakoby jedny byly svátkovatější než ty druhé. Pak jsem na to jako inteligentní (hahaha) blondýna samozřejmě přišla.

27.9.2023 v 20:56 | Karma: 17,27 | Přečteno: 547x | Diskuse| Společnost

Irena Mikešová

Pražské fotofórky IX. - vezeme vám zlato z Moravy

Dnešní obrázek mi připomněl stařičký vtip od Vladimíra Renčína, v němž si dva pánové máčejí nohy ve škopku s vínem a vinař to komentuje slovy: „Tak dobrá, přinesu vám jiné víno, vidím, že jste opravdoví znalci.“

20.9.2023 v 19:14 | Karma: 13,96 | Přečteno: 494x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky VIII. - dominance

Chlapi, dobře si rozmyslete, než klofnete nějakou Pražandu, mohlo by se vám to pěkně vymstít. Jednou si užijete, a pak se nestačíte divit.

12.9.2023 v 21:32 | Karma: 12,87 | Přečteno: 496x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky VII. – láska v metru

Uznávám, že my ženské umíme být někdy pěkné potvůrky a než se chlap naděje, bez sebemenších skrupulí mu zlomíme srdce. Jenomže panáček na fotce měl kliku a dokázal se s tím vypořádat po svém.

5.9.2023 v 19:58 | Karma: 15,90 | Přečteno: 581x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky VI. - turisté v přeplněných ulicích

Moritzi, neočumuj české ženské a poslouchej mě chvilku. Jsem ti nesmírně vděčná, žes nám zacáloval příplatek za jízdu v dopravní zácpě, aspoň si můžu v klidu vyfotit támletu černou věž.

30.8.2023 v 19:53 | Karma: 15,26 | Přečteno: 668x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky V. - cestujeme s Českými dráhami

Ejhle volný bicykl, ten se mi bude hodit. Původně jsem chtěla jet z Masaryčky do Kralup vlakem, ale při všech těch výlukách a zpoždění tam budu na kole určitě mnohem dřív.

23.8.2023 v 9:40 | Karma: 21,43 | Přečteno: 711x | Diskuse| Fotoblogy

Irena Mikešová

Pražské fotofórky IV. - prosba k vršovickým nepřizpůsobivým spoluobčanům

Vážení vršovičtí nepřizpůsobiví spoluobčané, snažně vás prosíme, abyste byli tak laskaví a neodnášeli označené litinové poklopy z přechodů. Chodí tam rodiče s malými dětmi a mohlo by dojít k vážnému úrazu.

16.8.2023 v 19:40 | Karma: 21,31 | Přečteno: 786x | Diskuse| Miniblogy