Irena Mikešová

Beru život s humorem.
  • Počet článků 100
  • Celková karma 22,26
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik

Irena Mikešová

Karel a broskvičky

Minulej štvrtek volal prostitutce M. Nebrala to. Asi měla zrovna zákazníka. „Škoda, tuhle šukám bez gumy.“ Tak zavolal prostitutce K. Vzala to. „Máš čas?“ „Pro tebe dycky, Karle.“

26.8.2015 v 14:36 | Karma: 14,69 | Přečteno: 1108x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Na okraji

Je před půlnocí. Karel se vrací od milenky, po těle se mu rozlévá pocit uvolnění, po duši naplnění. Na špinavé zastávce čeká jen pár lidí, Karel je poslední. Z dálky se blíží spoj, je to ten, ve kterém se platí u řidiče, Karel si chystá peněženku.

23.8.2013 v 12:24 | Karma: 9,26 | Přečteno: 829x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Karel a jednohubky

„Tenhle typ ženskejch mě pokaždý vytočí“ stěžoval si Karel a pokračoval: „Jeden si s nima dá práci, vypotí inzerát, vymejšlí zamilovaný mejly, courá s nima bůhví kam, a když je konečně dostane do postele, tak se na něj pak vykašlou. Jsou to prostě jen takový jednohubky.“

5.8.2013 v 14:35 | Karma: 9,37 | Přečteno: 1006x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Opět o Karlovi

Karel je člověk více tváří, v současné době čtyř. Tedy takhle to aspoň o sobě tvrdí, nemyslím si, že by měl důvod si přede mnou vymýšlet.

3.6.2013 v 15:56 | Karma: 10,13 | Přečteno: 1170x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Karel a „Petra“

Vlastně už ani nevím, kdy moje zvláštní kamarádství s tím člověkem začalo. Nějak se to tehdy před léty semlelo a já se stala jeho vrbou. On mi vypráví, já občas zírám s otevřenými ústy a nestačím se divit. On se vlastně ani Karel nejmenuje, ale před časem se mě zeptal, jestli bych o jeho prapodivných osudech nebyla ochotná psát. A já, bláhová přislíbila, že pozměním „osoby a obsazení“ a tohoto muže mnoha tváří představím ostatním.

30.12.2012 v 11:09 | Karma: 10,02 | Přečteno: 911x | Diskuse| Ostatní