Můžeš mě šimrat, ale k sobě tě nepustím

30. 08. 2016 14:52:00
Vždycky mě rajcovala představa, jak po mně chlap strašně touží, ale já mu nedovolím, aby se se mnou intimně spojil. Ten můj Petr na tohle není, nemá fantazii a ani třeba k svátku by mi takhle nevyhověl.

Objevil se u nás v práci a já hned viděla, že na mě může nechat oči. Mladší než já, urostlý blonďák a jak už to ženská pozná, určitě pořádně vybavený. Inu, neváhala jsem a řekla si, že si ho maličko připravím, aby naplnil tenhle můj tajný sen.

Začala jsem s ním trochu manipulovat, „Pavlíčku, neskočil bys mi koupit džus? Pavlíčku, přines mi z automatu kafíčko.“ Pokaždé, když přinesl nebo skočil, věnovala jsem mu úsměv číslo sedmnáct a třeba si na chvilku proti němu sedla s maličko ledabyle pokrčenou sukní.“

Toho pátku bylo strašné vedro, všichni už byli někde pryč, jen my dva jsme museli dohonit termín. Zkrátka jsme tam zůstali sami. Když bylo hotovo, řekla jsem si, holka, tak teď máš šanci a zaculila se na něj: „Pájo, dík za pomoc, já letím,“ maličko jsem zaváhala a vlepila mu pusu tak akorát, napůl špičatou a napůl hlubokou.

Roztřásly se mu ruce a dostal ze sebe: „Iri, ještě nechoď, já už to nemůžu vydržet, strašně po tobě toužím.“ Chvilku jsem se tvářila, jakože slušná holka nic takového nedělá a když se nechtěl nechat odbýt, nahodila jsem mu udičku: „Fajn, ale mám dvě podmínky. Bude to jen teď jednou jedinkrát a budeš dělat přesně to, co budu chtít.“

Zrudnul a já viděla, jak se mu to tam dole rozehrává. Zamkla jsem dveře, kdyby náhodou. „Tak nejdřív ty, všechno dolů.“ Poslechl jako beránek a já hned viděla, jak byl můj odhad správný a navíc krásně pevný. Sundala jsem si halenku, „tak pojď a hezky mě s ním šimrej přes podprsenku, koukej, jaká je jemňoučká.“ Seděla jsem na židli, on proti mně stál a bylo to úžasně vzrušující, začala jsem být dole vlhká.

„Počkej, broučku, chci, aby sis to taky užil.“ Nechala jsem ho, aby mi sundal sukni, sedla si a poručila mu, aby si přede mě kleknul. Trochu se zaklonila: „Tak pojď, miláčku, hezky mně s ním po ní jezdi přes kalhotky, neboj se trochu přitlačit.“

Chvilkama jsem mu pomáhala rukou, abych si ho nasměrovala do těch nejcitlivějších míst, chvilkama jsem se proti němu jenom tak vlnila v bocích. „Pustíš mě dovnitř?“ Nesměle špitnul. „Kdepak miláčku, takhle poznáš něco, co si doteďka nikdy nezažil.“

Tohle odmítnutí neodmítnutí ho vzrušilo ještě víc a za malou chviličku došel až na vrchol. Přestala jsem se brzdit a orgasmus přišel pár vteřin po něm. Bylo to nádherné, snad nejsilnější, co jsem kdy měla. Navíc ten pocit mít ho docela v moci, nedovolit mu úplně všechno a přitom cítit, jak se mu nakonec strašně líbí.

Rozpletli jsme se a já měla najednou dojem, že jsem potvora a kurva, která si s ním chtěla jen pohrát. Navíc jsem dostala strach, že se to o mně dozví Petr a budu mít úplně zbytečný malér v manželství.


Pak mě najednou něco divně zalechtalo po tváři, chvilku jsem nevěděla, kam patřím, až jsem otevřela oči. Probudila jsem se a náš Mikeš mě šimral tlapkou. Bylo nedělní ráno, venku už dávno svítilo sluníčko a kocourek se dožadoval své snídaně. Tiše jsem vyklouzla ho nakrmit, abych nevzbudila Petra. Však já se k němu za chvilku vrátím. Sice vím, že to nebude podle mého snění, ale snad mu ve své lehké noční košilce přijdu svůdná.

Autor: Irena Mikešová | úterý 30.8.2016 14:52 | karma článku: 13.77 | přečteno: 872x

Další články blogera

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XVI. - dáma na periferii

Tentokrát ani ne tak fórek jako spíš obrázek k zamyšlení. Včera jsem se vypravila do odlehlé části metropole, kde jsem si chtěla koupit nové jarní botky, které byly podle mého vkusu a za celkem rozumnou cenu.

21.3.2024 v 13:47 | Karma článku: 18.15 | Přečteno: 385 | Diskuse

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XV. - kuchař se smyslem pro humor

Tak zase po čase jeden fotofórek, tentokrát jsem neodolala a vyblejskla jídelní lístek z jedné nejmenované žižkovské hospůdky. Nevím, jestli měl pan kuchař stran týdnu české kuchyně vytříbený smysl pro humor...

11.3.2024 v 14:19 | Karma článku: 23.68 | Přečteno: 719 | Diskuse

Irena Mikešová

Jedna otázka zemědělcům, chystajícím se zablokovat Prahu

Asi v každé profesi existují problémy, způsobené politickými rozhodnutími, pocházejícími buď od nás nebo od Evropské unie. Někdy jsou to problémy vskutku kuriózní, že nad nimi zůstává rozum stát a nutí nás k protestům.

18.2.2024 v 15:38 | Karma článku: 19.29 | Přečteno: 888 | Diskuse

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XIV. - malá vánoční klavíristka

Ve vstupní hale Hlavního nádraží je volně přístupné pianino. Je sice trochu rozladěné, ale často tam na něj někdo hrává v lepším případě k potěšení, v horším k poděšení procházejících cestujících.

22.12.2023 v 8:13 | Karma článku: 13.01 | Přečteno: 327 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 23.71 | Přečteno: 402 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 45 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.40 | Přečteno: 297 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 516 | Diskuse
Počet článků 96 Celková karma 20.37 Průměrná čtenost 1507
Beru život s humorem.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...