Překvapení v posteli

Ireno, víš, co je to gender surpise? Ale hobeles, žádný vajíčka kinder surprise pro ty tvoje vnoučata... Já myslel gender surprise, jako když seš natěšená na sex a najednou ke svýmu úžasu zjistíš, že je všechno úplně jinak.

Však mě znáš a, upřímně řečeno, je mi dost jedno, co si ty jako ženská o mně myslíš, víš, že se votočím za každou sukní. Tak já ti povím, co se mi tuhle stalo, jestli to teda chceš slyšet. Popíjel jsem zas ve svým oblíbeným baru, koukal se okolo sebe a špekuloval, že by nebylo marný voje...

No dobře, dobře, promiň, budu se snažit mluvit tak, abys to mohla vydat a nezařízli ti to. Tak teda popíjel jsem zas jako obvykle ve svým oblíbeným baru, koukal se okolo sebe a špekuloval, že by nebylo marný sbalit do postele nějakou novou kost. Teda, řeknu ti, docela mi ten večer zachutnalo irský pivo a byl jsem už dost majzlej. Vobjevila se tam jedna taková blonďatá potvora, hnedka si sedla vedle mě, koukla, co chlastám, poručila si to samý a docela mi to zjednodušila. Než abych se musel snažit, rozehrála to sama, dělala na mě voči, šahala mi na stehna a po pár sklenicích toho pití mi navrhla, jestli bysme se nemohli přesunout někam jinam.

Vzali jsme si teda tágo, jeli do Nuslí a vona mě vtáhla do podniku, kterej mi hned zezačátku připadal ňákej divnej. Byli tam samí takový ty čtyř... jó, promiň, já vím, samá ta sexuální menšina v různejch variantách, ale jak jsem byl stříklej, tak jsem to neřešil. Zvlášť, když mi Radka řekla, že to tam zná a ví, že když si dáme pár panáčků, tak nás pingl pustí celkem zalevno nahoru, kde mají pár pokojů pro zákazníky.

No nic, Ireno, já už měl v hlavě jen Radčinu ku..., teda chci říct jen Radčin rozkrok, tak abysme se dorazili ve stylu začátku večera, dali jsme po dvou panákách irskýho vizoura, vyfasovali od pingla klíč a vyrazili do patra. Pokoj byl asi pěknej, snad tam měli i takový to moderní barevný vosvětlení, ale to já moc nevnímal, Ireno, protože už jsem se viděl, jak jsem na Radce a v Radce zároveň. Jak už jsem zvyklej, tak jsem si myslel, že ji budu muset ještě chvilku ukecávat, než dojde k tomu finálnímu spojení, ale mejlil jsem se, vona si začala jako první.

Rovnou si klekla na postel, vykasala sukni a řekla: „tak pojď, dělej!“ Já si jen tak instinktivně šáhnul, abych věděl, do čeho mám jako jít, a... Ireno, povím ti, v tu ránu jak jsem byl před tím tvrdej, nejednou jsem úplně vyměknul, vona tam totiž měla něco, co tam nepatří, a já poznal, že to není vona, ale že to je von. Normální transtentonoct, hergot, jak se tomu říká, prostě chlap, co ze sebe dělá ženskou.

Nejhorší na tom bylo, že se strašně divila, teda divil, že mi to vadí, prohlásil vo mně, že jsem homofobní a starej konzerváč, kterej se brání novejm zážitkům. Když teda viděl, že dovopravdy nechci, tak mi ještě nabízel, že mě ho aspoň vytento... vodpust, víš, co tím myslím, ale kdybys to napsala natvrdo, tak ti to smajznou a lidi si to nepřečtou...

No nic, nakonec to skončilo fiaskem, tu Radku, teda Radka jsem, pokud jde o sex, zklamal, sám jsem byl otrávenej, že jsem si nevrznul a nakonec jsem byl rád, že jsem z toho baru dokázal vypadnout bez úhony. Já vím, že jsem starej proutník a asi mě za to jednou nic jinýho než peklo nebo přinejmenším protivná tchýně nečeká, ale jedný věci nerozumím. Dneska je ten svět fakt divnej, a když si to vodmítneš rozdat s ňákým tím transtentononc nebo co já vím, tak na tebe koukaj, jako bys nebyla normální. Tak promiň, že jsem tě tím nakrmil a tady tumáš tohle si vem, přinesl jsem ti jedno kinder surprice, abys ho mohla dát těm svejm vnoučatům.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Irena Mikešová | sobota 23.4.2022 21:47 | karma článku: 20,26 | přečteno: 1000x
  • Další články autora

Irena Mikešová

Chtěla bych vyhrát!

9.5.2024 v 12:05 | Karma: 7,57

Irena Mikešová

Dávejte pozor, ženská!

4.5.2024 v 18:22 | Karma: 26,66

Irena Mikešová

Jak na hlučné sousedy

28.4.2024 v 17:03 | Karma: 33,58

Irena Mikešová

Finta změněného pohlaví

17.4.2024 v 11:13 | Karma: 22,79