Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

S kondomem nebo bez?

Dámy a dívky, pokud máte dobrou antikoncepci a partnera, u kterého si můžete být jisté, že vás nepodvede s jinou, nenuťte ho do pánské ochrany, uděláte mu tím radost. Proč?

O tom si povíme za chvilku. Nejdřív se s vámi podělím o rozhovor dvou velmi mladých žen, jehož jsem byla náhodnou svědkyní v tramvaji.

Jedna z nich byla o poznání zkušenější a vysvětlovala té druhé, jak je to dnes s prodejem kondomů. Ta méně zkušená měla nového přítele a postěžovala si své kamaráde, že mají problém s běžnými kondomy, protože ty mu jaksi rozměrově nestačí (šťastná to žena – nu, jak pro kterou). Zkušenější kamarádka jí poradila, že dnes už i na tohle existuje nějaká aplikace. Prý mají ten přerostlý nástroj vyfotit, apka jim určí číslo kondomu, asi něco jako u bot, a pak už stačí pro něj stačit do sex shopu nebo si ho objednat přes internet. Nu, přiznám se, valila jsem oči a možná se i ve svých létech trochu červenala, co všechno je v dnešní době možné.

Za mého mládí to bylo jiné, zpočátku jsme s Petrem prvním kondomy používali. Já ještě antikoncepci nebrala a na přerušování jsme se nechtěli spoléhat. V kondomech nebyl žádný velký výběr, k mání byly buď levnější suché nebo o něco dražší vlhčené a ani si nepamatuji, že by bylo víc velikostí. Kupovaly se většinou v drogerii přímo u kasy, my tenhle nákup považovali za mužskou záležitost a Petr se mi občas svěřoval, jak se u toho stydí. Zvlášť, když za kasou seděla nějaká mladá hezká ženská.

Už tehdy se mě snažil Petr přesvědčit, abych si obstarala nějakou antikoncepci, ale já pro to neviděla důvod. Když jsme to párkrát riskli o neplodných dnech bez, nepostřehla jsem prakticky žádný rozdíl a byla přesvědčená, že Petr to musí vnímat taky tak.

Pak jsme začali pracovat na potomkovi, celkem dlouho trvalo, než se mi podařilo otěhotnět a já si nemohla nevšimnout, jak je přitom Petr daleko spokojenější, než když jsme to dělali s kondomem. Po narození Petra druhého jsem se zas chtěla vrátit ke kondomům, ale neudělala jsem to, Petrovi prvnímu se mě konečně podařilo přesvědčit, abych si nechala napsat antikoncepci. Vysvětlil mi totiž proč.

Sex s kondomem je pro ženu prakticky stejný jako sex bez něj, a pokud je výrazně vlhká, nemusí ten rozdíl vůbec poznat. Je to proto, že kondom drží pevně na penisu a ve vagině se posouvá, takže pro ženu se nic nemění, kdežto muž přijde o vnímání „otírání ploch o sebe“ a zbydou mu pouze vjemy tlaku na jednotlivé části penisu.

Dneska je to jiné, otěhotnění mi už dávno nehrozí ani bez antikoncepce, takže to může vypadat, že pro mého Petra prvního trvají zlaté časy. Leč ve skutečnosti tomu tak není, s přibývajícím věkem se mění i sexuální apetit a pro mého manžela nastaly spíš časy krušné, to když se mi snaží aspoň občas vyhovět.

Takže suma sumárum, lepší je to bez. Nejen pro muže fyzicky, ale i pro oba psychicky, holt takhle jsou si ti dva blíž až úplně nejblíž. Ale jak říkám, dámy a dívky, nemáte-li chlapa, za kterého byste mohly dát ruku do ohně, radši to bez kondomu nezkoušejte.

Autor: Irena Mikešová | pátek 29.3.2024 19:52 | karma článku: 24,72 | přečteno: 1108x
  • Další články autora

Irena Mikešová

Jak na hlučné sousedy

„Nemohl byste s tím vrtáním už konečně přestat, prosím vás?“ Zeptal se slušným, ale rozhodným hlasem můj manžel Petr první nového souseda, který se zhruba před týdnem nastěhoval do nájemního bytu vesle nás.

28.4.2024 v 17:03 | Karma: 26,24 | Přečteno: 526x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Finta změněného pohlaví

Trochu mluvu těch puběráků učešu a ostřejší výrazy nahradím publikovatelnými, i když je mi jasné, že to nebude mít ten šmrnc. Ale na tom zas tolik nezáleží, podstatné je, co jeden z nich vymyslel a jak mu druhý odpověděl.

17.4.2024 v 11:13 | Karma: 22,13 | Přečteno: 738x | Diskuse| Společnost

Irena Mikešová

Blogy v novém kabátě - první poznatky

Dlouho avizované a očekávané se stalo skutkem, sliby se přetavily ve skutečností a včerejšího dne představila redakce svým čtenářům a nám pisálkům blogy ve zbrusu novém pojetí.

11.4.2024 v 8:51 | Karma: 21,42 | Přečteno: 693x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Paní, přišlo vám psaní

„Co to je, proboha?“ Položila jsem si otázku, když jsem cestou z práce objevila ve schránce dopis. Nebyl úřední, adresa byla napsaná rukou vybledlým inkoustem, obálka byla poněkud pomačkaná a zažloutlá.

8.4.2024 v 13:17 | Karma: 25,91 | Přečteno: 839x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Pražské fotofórky XVI. - dáma na periferii

Tentokrát ani ne tak fórek jako spíš obrázek k zamyšlení. Včera jsem se vypravila do odlehlé části metropole, kde jsem si chtěla koupit nové jarní botky, které byly podle mého vkusu a za celkem rozumnou cenu.

21.3.2024 v 13:47 | Karma: 18,65 | Přečteno: 431x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

  • Počet článků 101
  • Celková karma 22,77
  • Průměrná čtenost 1451x
Beru život s humorem.

Seznam rubrik