Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J24a79r71a 44R81a85n60k

4. 12. 2016 20:54

:-)R^mela jsem Andulaka, ktery se nekolikrat do roka osamostatnil, v lete jsem mela klec vyset v zahrade a zil v ni spolu s 3x tak velkou korolkou - nevim jestli je to spravne cesky. Pokazde jsem ho nasla v novinach v inzeratech asi za tyden, uzil si vyletu a pak se nekomu usadil na balkone a cekal. Vic jsem se bala vran, kterych je zde spousta.

1 0
možnosti
Foto

Tady je zase spousta havranů (tuším, že jsou to právě oni), přilétají sem zimovat. Nevím, jestli by dokázali být andulce nebezpeční, ale Pepíkovi venku v tom mraze žádné zvíře naštěstí neublížilo. Zkušenosti s chovem andulek zatím nemáme, pokud nám zůstane, budeme si muset doplnit vzdělání:-)

Zdravím a děkuji za komentář:-)

0 0
možnosti

Naší andulce říkáme Míša, je s ní velká legrace. Posílám odkaz :

https://www.youtube.com/watch?v=qK6iZ15tsZE

P.S. Pod jménem na Youtube, mám ještě další videa o andulce.

2 0
možnosti

Blahopreji k dalsimu Mikesovi do rodiny .-))

3 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-)

Josef Mikeš nebo Josefína Mikešová. Už si pomalu začínám říkat, že by byla škoda, kdyby si pro něj někdo přišel. Pokud se tak nestane do zítřejšího odpoledne, zajdu s ním k veterináři, aby ho po tom prochladnutí zkontroloval. Snad mi při té příležitosti určí, jestli je to on nebo ona.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS