Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Časy se mění

Rozhovor čtyř chlapů v hospodě před rokem. Baví se spolu o tématu, které je jim blízké a Francek se zeptá: „Tak co, hošani, jakoupak máte?“

Pepa: „Já si potrpím na poklidné typy, mám Angličanku, je to bezvadná přírodní blondýna, vaří sice trochu nenápaditě, ale v posteli jí to stačí tak jednou za měsíc, nemůžu si stěžovat.“

Jarouš: „Pánové, já si nabrnknul Brazilku, nedovedete si představit ten oheň a uragán. Dopiju a musím vypadnout, tak jako tak mě nenechá do rána vyspat.“

Jiřík: „Víte co, jste hlupáci, najděte si černošku, jako jsem to udělal já. Je z Jižní Afriky, postavu má, že by jí mohl celej svět závidět a je zvyklá se o chlapa pořádně postarat.“

Fracek se znovu ozve: „Hošani, nevím jak vy, ale já si na žádnou exotiku nepotrpím. Moje Mařka je Češka jak poleno, zlí jazykové o ní sice tvrdí, že vypadá jak Číňanka, ale není to pravda, má jen trochu jakoby šikmý voči. Takový knedlo zelo s vepřovkou vám žádná z těch vašich nedokáže uvařit.“

Rok uběhl jako voda a ti samí čtyři chlapi se sešli potají v garáži u lahváčů. Francek jim položí stejnou otázku: „Tak co, hošani, jakoupak máte?“

Pepa se rozkašle: „Hu, hu, hu, kluci, stojí to za starou belu, chytil jsem tu britskou a málem mi roztrhala plíce, musel jsem kvůli ní bejt v posteli celej měsíc.“

Jarouš si vytáhne z podpaží teploměr: „Pánové, mě dostala ta brazilská, nedovede si představit ten žár, mám skoro čtyřicítku. Dopiju a musím vypadnout, tak jako tak se do rána nevyspím.“

Jiřík: „To jste na tom ještě dobře, vy chytráci, já mám tu z Jižní Afriky a fakt není co závidět, jsem z ní tak vorvanej, že už si nepřipadám ani jako chlap.“

Francek se znovu ozve: „Hošani, nevím jak vy, ale já si na žádnou exotiku nepotrpím. Přepadla mě ta klasická česká, co o ní zlí jazykové tvrdí, že ji vyrobili v Číně naschvál. Už je to skoro měsíc a představte si, furt ještě nepoznám, když jím knedlo zelo s vepřovou.“

Autor: Irena Mikešová | pondělí 15.2.2021 11:35 | karma článku: 17,03 | přečteno: 787x
  • Další články autora

Irena Mikešová

Jak na hlučné sousedy

„Nemohl byste s tím vrtáním už konečně přestat, prosím vás?“ Zeptal se slušným, ale rozhodným hlasem můj manžel Petr první nového souseda, který se zhruba před týdnem nastěhoval do nájemního bytu vesle nás.

28.4.2024 v 17:03 | Karma: 32,95 | Přečteno: 1014x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Finta změněného pohlaví

Trochu mluvu těch puběráků učešu a ostřejší výrazy nahradím publikovatelnými, i když je mi jasné, že to nebude mít ten šmrnc. Ale na tom zas tolik nezáleží, podstatné je, co jeden z nich vymyslel a jak mu druhý odpověděl.

17.4.2024 v 11:13 | Karma: 22,62 | Přečteno: 746x | Diskuse| Společnost

Irena Mikešová

Blogy v novém kabátě - první poznatky

Dlouho avizované a očekávané se stalo skutkem, sliby se přetavily ve skutečností a včerejšího dne představila redakce svým čtenářům a nám pisálkům blogy ve zbrusu novém pojetí.

11.4.2024 v 8:51 | Karma: 21,42 | Přečteno: 695x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

Paní, přišlo vám psaní

„Co to je, proboha?“ Položila jsem si otázku, když jsem cestou z práce objevila ve schránce dopis. Nebyl úřední, adresa byla napsaná rukou vybledlým inkoustem, obálka byla poněkud pomačkaná a zažloutlá.

8.4.2024 v 13:17 | Karma: 26,03 | Přečteno: 845x | Diskuse| Ostatní

Irena Mikešová

S kondomem nebo bez?

Dámy a dívky, pokud máte dobrou antikoncepci a partnera, u kterého si můžete být jisté, že vás nepodvede s jinou, nenuťte ho do pánské ochrany, uděláte mu tím radost. Proč?

29.3.2024 v 19:52 | Karma: 25,00 | Přečteno: 1120x | Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Moskva se chlubí kořistí z Ukrajiny: Abramsy, Leopardy i českým BVP

1. května 2024  15:38

V Moskvě ve středu začala výstava západní vojenské techniky, kterou používá ukrajinská armáda a...

Taxikáři říkal, že zastřelí lidi. Policie u duševně nemocného našla brokovnice

2. května 2024

Psychiatrický pacient si na internetu koupil tři funkční historické brokovnice a tvrdil, že je...

Odbrzděná dodávka se zmrzlinou vjela do davu dětí, několik je vážně zraněných

2. května 2024  15:55

Na západě Kyrgyzstánu najela během kulturní akce do davu desítek dětí ve věku od 9 do 16 let...

Poslanci mohou jednat i přes noc, ANO a SPD odmítají výpověď bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  15:53

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zákoníku práce. Stínový ministr práce a sociálních věcí Aleš...

Bez krytí celníky by Březinova skupina nefungovala, řekl žalobce v závěrečné řeči

2. května 2024  12:49,  aktualizováno  15:38

Soudní projednávání vynášení informací z Celní správy členům tak zvané lihové mafie se dnes dostalo...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 101
  • Celková karma 23,80
  • Průměrná čtenost 1451x
Beru život s humorem.

Seznam rubrik